sikkasztás, lopás, eltulajdonítás????forrás főoldal vissza

aranyoskám72 2014.03.09. 09:33

Igen, így . Én kerek elnezest a Doktor uraktol!:)

Kovács_Béla_Sándor 2014.03.09. 08:59

„nem kell megsertodni, csak azert mert hulyesegeket kerdezek.”Ugye, így akartad?

aranyoskám72 2014.03.09. 06:52

Kedves obudafan! Köszönöm, ezt szerettem volna megtudni.Dr.guba: nem kell megsertodni, csak azert mert hulyesegeket kerdezel.

guba" 2014.03.08. 09:33

„Ha elolvasod a sztorit eddig is a vételárat kértem, de nem adjak vissza. A törött geppel szeretnek birosagra menni,de mar azt sem adjak vissza.”

Ha jobban tudod, miért kérdezel? Többszöri sikertelen javítás esetén kérhetsz kicserélést, vagy ha már nem áll érdekedben elállhatsz. Ezt be kell jelenteni a kötelezettnek. Az, hogy a törött gép nincsen a birtokodban a bírósághoz fordulás lehetőségétől nem zár el. Összefoglalva: amit tenned kellene azt nem teszed, helyette felesleges követelésekkel pocsékolod a drága energiádat.

ObudaFan 2014.03.08. 08:13

Nem büntetőügy. Meg lehet próbálni az illetékes békéltető testülethez fordulni, ha mikro-, kis- vagy középvállalkozás vagy és a megrendelt áru nem a cég tevékenysége körében került megrendelésre.HA ez nem jön be, vagy nem vagy rá jogosult, akkor csak a peres eljárás (1M Ft alatti pénzkövetelés esetén fizetési meghagyás) jön szóba.

aranyoskám72 2014.03.07. 21:26

Ha elolvasod a sztorit eddig is a vételárat kértem, de nem adjak vissza. A törött geppel szeretnek birosagra menni,de mar azt sem adjak vissza.

guba" 2014.03.07. 19:41

Ha gép állandóan rossz volt eddig is, akkor szerintem érdemesebb elállni és vételárat követelni.A feljelentés itt zsákutca lesz, a törött gépet követelni meg mi értelme?

aranyoskám72 2014.03.07. 18:36

Cégem vásárolt az NYH-System / Digitaplaza nevű cégtől interneten egy Synthia Seaco kávéfőzőgépet 2012 októberében. A gép már 3 hét után meghibásodott, kértük a cserét, vagy a vételár visszautalását, de az eladó megtagadta, így szervízbe küldtük a gépet. 2013 január végén kaptuk csak vissza, folyamatosan reklamáltunk írásban, de megtagadták a vételár visszautalását, és a cserét is.

2013 nyarán ismét meghibásodott a gép, ugyanazon hibajelenségeket mutatta , mint először: eltűnt a digitális kijelzőpanellről minden, illetve nem csinált tejhabot. Ismét megtagadták a cserét, vagy a vételár visszautalását, ismét szervízbe ment a gép.

Most , ez év február végén, ismét ugyanazokkal a hibajelenségekkel szervízbe került a gép, mert az eladó ismét megtagadott minden más rendezési módot. Az eladó futárt küldött a gépért, aki a szervízbe szállította azt. E hét elején visszahozta a futár a gépet, de elejtette az előszobánkban, kiszakadt a csomagolás, fényképek készültek az esetről. Azonnal értesítettem az eladót, kértem a vételár azonnali visszautalását, vagy a cserét. Az eladó ismét futárt küldött, és visszavitte a készüléket, és telefonon megígérte, hogy cserélik a készüléket. 2 nappal később kaptam egy mailt az eladótól, hogy megjavíttatják a készüléket, és a javítást a futárszolgálat kifizeti, úgyhogy nekem vissza sem küldik. Azonnal válaszoltam az eladónak, és telefonon valamint mailben egyeztetve kértem a futárszolgálatot, hogy így törött állapotában hozzák vissza a gépet, mert jogi útra akarom terelni ezt a kérdést. 2 napi huza-vona után kaptam egy emailt a futárcégtől,hogy akaratom ellenére is szervízbe küldik a gépet, mert az ő megbízója az NYH Kft. és ők pedig így rendelkeztek. A futárcég és az eladó levelezéséből számomra kiderült, hogy az eladó utasította a futárcéget erre, mint megbízó, írván, hogy "a vevőnek az az érdeke, hogy bíróságra menjen a törött termékkel, ezért kérjük a termék azonnali szervízbe szállítását."

A mai napig nem kaptam vissza a gépet, mert megtagadják a sérült gép kiszállítását cégem részére. Kértem a fuvaros céget, hogy a csomagolással kapcsolatosan vegyen fel jegyzőkönyvet, de ők ezt nem tették meg.Ügyvédem tanácsára megírtam az eladónak, hogy ha ma estig nem kapom vissza a gépet sérült állapotában, hétfőn büntető feljelentést tesz cégünk ez ügyben. Erre ők azt válaszolták, hogy amíg nem írunk egy nyilatkozatot, hogy az Adonyi BT. lemond a javításról, addig nem adják vissza a gépet. Ez esetben , hogy a futár leejtette a gépet, soha nem is kértem javítást. Miről is kellene lemondanom?

Sajnos a gép papírjai nincsenek nálam, mert mellékelnem kellett őket a géphez a garanciális javítás miatt. Az eladóval folytatott levelezésemet tudom Önöknek csatolni, amennyiben szükség van rá.

Elsősorban azt szeretném megtudni, hogy egyáltalán milyen hatóság tud a kérdésben segíteni, vagy ez már tényleg büntetőügy? Végül is a jogos tulajdonát nem szolgáltatják vissza a cégemnek.

Mit tehetek?

Kérem, aki tud segítsen!Egy elkeseredett Fogyasztó