E-kereskedelem

szuszetti 2010.01.19 06:54:19

Szerintem ez a céggel való kompromisszum kérdése is.

Mivel neten keresztül tekintetted meg az árut, nyolc napod van arra, hogy ha nem tetszik, visszaküldd, mindenféle indoklás nélkül és a cég visszafizesse a teljes vételárat (30 napon belül). Kérdezz rá az értékesítőnél, hogy tudja-e postázni az alkatrészeket hiánytalanul a nyolc napon belül, ha nem vállalja, akkor visszaküldheted az egész pakkot.

halaloszto 2010.01.18 17:20:59

ha nem szemelyesen veszed at, hanem kipostazzak, es ez egy bolt, van szamlad, akkor egyszeru: visszakuldod, es visszaadjak a penzt.igy viszont nem egyertelmu hogy csomagkuldotol vetted.plusz mondhatja, hogy egyszer az atvetelkor atvizsgaltad, es akkor minden megvolt, azota tunt el. es nem tudod bizonyitani hogy nem volt hianyos.en a hiany emlitese nelkul visszaadnam, hogy meggondoltam magam. ha emlegeti a hianyt, akkor ertetlenkednek, hogy en mindent visszaadtam amit kaptam.a hianyt amugy ugy kell erteni, hogy nem minden volt benne mint amit hirdetett, vagy egyszeruen logikusan kellene meg tartozzon hozza valami?vajk

Törölt nick 2010.01.18 16:49:17

úgy értem a fogyasztóvédelmi törvény milyen állásponton van ezzel kapcsolatban? érdemes hatóságokhoz fordulni, amennyiben, nem adják át ingyen a hiányzó alkatrészeket?

halaloszto 2010.01.18 16:46:34

szerintem szopo.

Törölt nick 2010.01.18 16:34:25

Interneten rendeltem egy árut személyes átvétellel, azonban az átvétel után pár órával derült ki, hogy pár alkatrész hiányzik a csomagból. Azt tudom, hogy 3 napig vissza kell fizessék a termék árát, de arra van lehetőségem, hogy után rendelem azokat az alkatrészeket, a kereskedő számlájára (hiszen ők adták át hiányosan a terméket!), amelyek kimaradtak a csomagból?